Jestem na urlopie

Witajcie po bardzo długiej przerwie,

Wiele bardzo wiele się u mnie działo i dzieje nadal. Nawet nie mogę powiedzieć, żebym zupełnie nie miała czasu pisać na bloga. Miałam go i to nie raz, ale koszmarnie słabe łącze internetowe zupełnie mnie do tego zniechęca. Jak tyllko chcę coś publikować, połączenie rwie się jak nie powiem co… Dlatego zupełnie mi się odechciewa. Jednak od dziś, czyli od wtorku 31 lipca jestem na tygodniowym urlopie, więc zamierzam uzupełnić zaległości i opisać wzloty i upadki, te ostatnie nawet w dosłownym znaczeniu słowa smile.

Informacje o skrytkawitka

O mnie dowiecie się więcej na blogu
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dzień za dniem. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

