Dobry obiad dziś mi wyszedł

Po ostatnim tygodniu, który był nieustanną wyżerką, postanowiłam zrobić dziś lekkostrawny, ale solidny obiad. Zrobiłam roladki z kurczaka z serem i do tego ryż. Trochę sera wypłynęło, bo nie najlepiej udało mi się zwinąć mięso, ale następnym razem bardziej się postaram. Zrobiłam te roladki na parze w Thermomix-ie, a w koszyczku uparował się ryż. Fajne danie. W oryginalnym przepisie był jeszcze sos, ale ja kupiłam taką ostrą surówkę kapuścianą i super pasuje.

Informacje o skrytkawitka

O mnie dowiecie się więcej na blogu
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dzień za dniem. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Dobry obiad dziś mi wyszedł

  1. Ewa i Kejsi pisze:

    Aż mi ślinka cieknie 🙂

  2. Ula pisze:

    Asiu zainspirowałaś mnie!

    • skrytkawitka pisze:

      A jak to zrobisz? Na parze czy będziesz smażyć w panierce. Ja trochę się bałam, że jakbym smażyła, to nie dam rady odwrócić. No, w każdym razie dobre wyszły. Pozdrawiam,

  3. Pingback: FARTUCH KUCHENNY Z NAPISEM W ALFABECIE BRAILLE'A

Skomentuj

