Po usłyszeniu takiej rozmowy z pewnością spokojnie zasnę…

Ten tytuł jest ironiczny do bólu, bo rozmowa, którą usłyszałam przypadkiem, gdy przechodziłam z psem, była przerażająca.

Chodziło o to, że jeden facet udzielał drugiemu, a może jeszcze jednemu, wykładu na temat poderżnięcia żył. Z tego, co zrozumiałam, pokazywał mu, że jak poderżnie mu pod kolanem to krew będzie leciała jak sk…syn, ale go to nie zabije i jak sobie czymś zatamuje i pójdzie do szpitala, to mu zaszyją i tyle. Chociaż nie wiem, jak iść, tamując sobie jednocześnie krew pod kolanem. Może to zresztą nie było pod kolanem. Przeraziło mnie to tak czy siak. Poszłam dalej, więc nie usłyszałam, jak się potoczyła dyskusja.

Pozostaje tylko mieć nadzieję, że ten „nauczyciel” nie pokazał temu drugiemu, jak załatwić sprawę skutecznie, no i że ostatecznie nikt nikomu niczego nie poderżnie. Brrrrr

Informacje o skrytkawitka

O mnie dowiecie się więcej na blogu
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dzień za dniem. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

