Znaczące zjawisko związane z Dniem Dziecka

Gdyby nawet ktoś zapomniał, że zbliża się Dzień Dziecka, reklamy radiowe i telewizyjne przypomną mu o tym, spokojnie.

Właśnie w tych reklamach zaobserwowałam dość znaczące i – przynajmniej moim zdaniem – niepokojące zjawisko. Chodzi o to, że reklamy mówiące o Dniu Dziecka już nie informują o zabawkach. Zamiast tego głośno krzyczą o obniżkach cen smartfonów, laptopów i tabletów.

Wniosek: wiadomo, co jest najważniejsze dla współczesnych dzieci. Znak czasów!

Reklamy

Informacje o skrytkawitka

O mnie dowiecie się więcej na blogu
Ten wpis został opublikowany w kategorii Przemyślenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s