Pies przewodnik nie jedno ma imię…

Dzień dobryś wszystkim,

Pisałem niedawno o tym, że dzieci w pewnym przedszkolu nadały mi imię Kalafior. Wyobraźcie sobie, że w ostatnią sobotę zyskałem kolejne. I tym razem autorem, a właściwie autorką, mojego nowego imienia było dziecko.

Ale już zdradzam szczegóły. W ostatnią sobotę Asia wybrała się w podróż, w którą nie bardzo mogła mnie zabrać. Dlatego poprosiła o pomoc, czyli o opiekę nade mną, bardzo sympatyczną „ciocię Anię”. Miło i relaksowo spędziłem sobotni dzionek. Asia oczywiście udzieliła wszelkich instrukcji co i jak. „Ciocia Ania” ma trzyletnią córeczkę – Anielkę. Anielka z początku obawiała się mnie trochę, bo przecież jestem taki duży… Później się nieco ośmieliła i nawet razem z mamą wyszła ze mną na spacer. Jednak okazało się, że moje imię wydaje się jej jakieś dziwne i mówiła  na mnie Gabryś. Ciekawe, ile  jeszcze imion otrzymam?

Merdam przyjaźnie,

Bryś (a czasami Gabryś i Kalafior)

Informacje o skrytkawitka

O mnie dowiecie się więcej na blogu
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zejdźmy na psy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

