Fajny tata, a jednocześnie wzorcowy przechodzień

Pisałam już nieraz, że nie lubię duchów, czyli takich ludzi, którzy jakoś próbują mnie wyminąć bezgłośnie, a raczej bezsłownie, ja nie zawsze słysze, z której strony. I właśnie z takimi duchami nieraz sie zderzam. Ostatnio jednak już conajmniej dwa razy spotkałam takiego tatę z synem, który – kiedy mnie mija – mówi: mijamy panią po lewej. Równocześnie też poleca synkowi, żeby szedł lub jechał na rowerku ostrożnie, bo „pani ciebie nie może zobaczyć, więc ty patrz i uważaj”.

Gratuluję wrażliwości i szybkiego refleksu.

Informacje o skrytkawitka

O mnie dowiecie się więcej na blogu
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dzień za dniem. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Fajny tata, a jednocześnie wzorcowy przechodzień

  1. danuaria pisze:

    Nie bardzo rozumiem Twój problem. Przecież te „duchy” idą i robią kroki przy pomocy butów a buty stukają o chodnik. Czasami są to cichobiegi, ale ja słyszę, czy ktoś mnie mija, czy nie. Za to mam innego, bezszelestnego ducha. Ten duch co tydzień sprowadza mnie z ambony po zaśpiewaniu psalmu. Ten duch wysuwa do mnie ramię, albo łapie mnie pod rękę. No i właściwie, to mi wcale to nie przeszkadza, że nie znam tożsamości ducha. Ważne, żebym zeszła z tego bardzo wysokiego stopnia i krzywdy sobie przy tym nie zrobiła. Podejrzewam, że ten duch jest ministrantem, lektorem, ewentualnie księdzem.
    Dzisiaj nawet jakiś duch zdjął lekcjonarz z pulpitu na czas, kiedy śpiewałam.

    • skrytkawitka pisze:

      Czasem, jeśli samochody jadą, to duchów nie słyszę, a czasem słyszę, ale jeśli taki idzie z przeciwnej strony, to niezawsze wiem, jak mam go wyminąć, a on nie powie i czasem schodzimy na te samą stronę i się zderzamy. A co do Twojego ducha w kościele, to zawsze możesz podejrzewać, że to duch święty 🙂

      Joanna Witkowska skrytkawitka@gmail.com

Skomentuj

